Posted in Մայրենի - 6

Բառային աշխատանք


  1. Բառերն այբբենական կարգով դասավորի´ր:

Դափնեվարդ, դժոխք, դաշույն, դողդոջուն, դադար, դարձյալ, դաղձ, դաշունահար, դողէրոցք, դդում, դյութել, դժվարըմբռնելի, դարպասապահ, դղրդյուն:

Դադար,դաղձ, դաշույն, դաշունահար, դարձյալ, դարպասապահ, դափնեվարդ, դդում, դժոխք, դժվարըմբռնելի, դղրդյուն, դյութել,դողդոջուն, դողէրոցք:

2. Այբբենական կարգով դասավորի՛ր.

ա) ուսուցիչներիդ անունները

Անդրանիկ, Անի, Աչեր, Արմենուհի, Հասմիկ, Մովսես, Նվարդ, Վարսինե, Տաթև:

բ) դպրոցում գործածվող առարկաների անունները

Անգլերեն, Բնագիտություն, Երգ, Կավագործություն, Մաթեմատիկա, Մայրենի, Մարմնամարզություն, Պատմություն, Պար, Ռուսերեն, Տեխնոլոգիա:

գ) անուններն այն առարկաների, որոնք կուզենայիր ունենալ

Հրուշակագործություն:

3․ Տրված բառերի մեջ մտնող հնչյունները գրի՛ր (փակագծում տրված է, թե քանի հնչյուն կա):

Օրինակ՝ եղևնի (7) — յ, ե, ղ, ե, վ, ն, ի:

Տաթև (5) – Տ,ա, թ, ե, վ, ամենաերկար (11) – ա, մ, ե, ն, ա, յ, ե, ր, կ, ա, ր, երերալ(7) – յ, ե, ր, ե, ր, ա, լ, որևէ (6) – վ, ո, ր, ե, վ, է, երանգավորել (12), յ, ե, ր, ա, ն, գ, ա, վ, ո, ր, ե, լ, ոսկոր (6), – վ, ո, ս, կ, ո, ր անողնաշար (9), – ա, ն, ո, ղ, ն, ա, շ, ա, ր,  ամենաողորմելի (14)- ա, մ, ե, ն, ա, վ, ո, ղ, ո, ր, մ, ե, լ, ի: 

4․Հաշվի՛ր, թե տրված բառերի մեջ քանի տառ, քանի հնչյուն կա:

Օրինակ՝ երկրպագու – 8 տառ, 9 հնչյուն:

չնաշխարհիկ – 10 տառ, 9 հնչյուն

սերկևիլ – 7 տառ, 8 հնչյուն

շնորհակալ – 9 տառ, 8 հնչյուն

եռատերև – 7 տառ, 9 հնչյուն

քարայր – 6 տառ, 6 հնչյուն

Եվրոպա – 8 տառ, 9 հնչյուն

5․Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:

Քո չքնաղ ծաղկի բույրն է ինձ այստեղ բերել: (բույր, բյուր)

Անթիվ ու բյուր են աստղերը: (բույր, բյուր)

Ասիան երբևէ կհանգստանա՞ պատերազմներից: (Ասիա, Ասյա)

Ասյան երբևէ կհանգստանա՞ իրեն այդքա՜ն հուզող մտքից: (Ասիա, Ասյա)

Սոֆիան գեղեցիկ ու հյուրընկալ քաղաք է: (Սոֆիա, Սոֆյա)

Սոֆյան գեղեցիկ ու նրբանկատ աղջիկ է: (Սոֆիա, Սոֆյա)

6․ Մի բառով գրի՛ր:

ա) Ո՞վ է, որ սովորում է դպրոցում: Այդպես կոչում են նաև նրան, ով որևէ արհեստ է սովորում:

Աշակերտ

բ) Ո՞վ է, որ ղեկավարում ու ցուցմունքներ է տալիս, ով առաջին դիրքն է գրավում ու իշխում է: Այսպես են կոչում նաև նրան, ով ճանապարհ է ցույց տալիս, առաջնորդում է:

Ղեկավար կամ առաջնորդ

գ) Ինչպե՞ս է կոչվում շինության ուղղահայաց մասը, որ ծառայում է շենքը մասերի բաժանող միջնորմ: Դա նաև բարձր պատնեշ է, պարիսպ:

Միջնապատ

դ) Ինչպե՞ս է կոչվում այն հասկացությունը, որով արտահայտում ենք իրերի, երևույթների և իրադարձությունների տևողությունը: Դա չափվում է դարերով, տարիներով, ամիսներով, շաբաթներով, օրերով, ժամերով և այլն:

Ժամանակահատված

ե) Ո՞վ է այն պաշտոնական անձը, որը վարում է դատավարությունը և գործի մասին դատավճիռ կամ որոշում է ընդունում:

Դատավոր

զ) Ինչպե՞ս է կոչվում այն հասկացությունը, որով արտահայտվում է գիտակցության մեջ անցյալի տպավորությունները պահելու և վերականգնելու կարողությունը:

Հիշողություն

7․ Նախադասության ընգծված բառը փոխարինի՛ր տրվածներից մեկով:

Միտք, դեպք, մրցում, պետություն, վիճակ:

Ձեր տերության մեջ այդպիսի բաներ չպիտի լինեին:

Ձեր պետության մեջ այդպիսի բաներ չպիտի լինեին:

Եղելության մասին շատ ուշ իմացավ:

Դեպքի մասին շատ ուշ իմացավ:

Իրադրությունն այնքան լարված էր, որ վախենում էր ընկերներին կորցնելուց:

Վիճակը այնքան լարված էր, որ վախենում էր ընկերներին կորցնելուց:

Այդպիսի մտադրություն չեմ ունեցել:

Այդպիսի միտք չեմ ունեցել:

Մրցություն կազմակերպելիս ինձ էլ տեղյակ պահի՛ր:

Մրցումը կազմակերպելիս ինձ էլ տեղյակ պահի՛ր:

8․ Տրված բառերն ըստ հոմանիշության բաժանի՛ր հինգ խմբի:

Խոշոր, երկերեսանի, առատ, մեծահռչակ, կեղծավոր, պտղաբեր, երեսպաշտ, վիթխարի, արգավանդ, նշանավոր, շողոքորթ, հանրածանոթ, ահռելի, մեծ, բեղուն, երևելի, խայտաբղետ, ականավոր, բերրի, աժդահա, չալպտուրիկ, բարեբեր, հանրաճանաչ, հսկա, անվանի:

Խումբ 1 – Առատ, պտղաբեր, բարեբեր, բերրի, բեղուն, արգավանդ:

Խումբ 2 – Չալպտուրիկ, խայտաբղետ:

Խումբ 3 – Անվանի, հանրաճանաչ, երևելի, ականավոր մեծահռչակ, նշանավոր, հանրածանոթ:

Խումբ 4 – Երեսպաշտ, շողոքորթ, երկերեսանի, կեղծավոր:

Խումբ 5 – Խոշոր, վիթխարի ահռելի, մեծ, հսկա, աժդահա:

9․ Գրի՛ր տրված բառերի նույնարմատ հականիշները:

Օրինակ՝

կարևոր — անկարևոր

ընդմիջումներով — անընդմեջ:

Գեղեցիկ – տգեղ, հաճելի – տհաճ, մարդկային – անմարդկային, գիտուն – տգետ, դուրեկան – անդուր, ուշադիր – անուշադիր, արժանի – անարժան, թևավոր – անթև, ախորժելի – անախորժ, գունեղ – անգույն, բնական – անբնական, խելոք – անխելք, կարևոր – անկարևոր, լուրջ – անլուրջ, անամպ – ամպամած, տեղյակ – անտեղյակ, լուսավոր – անլույս, գերակշռել – թերակշռել, խոսուն – անխոս։

10․ Առածները լրացրո՛ւ ընդգծված բառերի հականիշներով:

Չկա չարիք առանց բարիք:

Ջրի բերածը ջուրը կտանի:

Տերովին տերն է պահել, անտերին գայլն է կերել:

Մտնելուց առաջ միտք արա, թե ոնց պետք է դուրս գաս:

Ինչքան գետնի երեսն է, յոթ էնքան գետնի տակ է:

Advertisement

Author:

Ողջու՜յն, ես Մարին եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում։ Սիրում եմ նկարել, գեղեցիկ իրեր պատրաստել եւ ճամփորդել։

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.